dimarts, 12 d’octubre del 2010

Vitoria-2010

VIDEO OCISPORT                       Fotos de la cursa
Meritòria 16ª posició de 29 clubs.
En la classificació per clubs, només apareixen 10 corredors, que era el màxim de corredors que podien puntuar per cada club.

Eren les 6 del matí del dia 9 d'octubre i l'autobús conduit pel genial Pedro Vives i 49 acompanyants mamprenia el viatge cap a Vitoria, on teniem previst participar el Campionat d'Espanya per clubs Fedme. En l'autobus anavem 12 corredors (Abdón Cabrero Obrer, Cristian Callau Aledón, Alejandro Galindo Perales, Alberto Garcés Andrés, Moises Gomar Carreras, Luis Martínez Andrés, Abelardo Valls Valls, Pedro Vives Flich, Rafa Fenollosa Villalba, Angel Font Piquer, Roberto Juan Herrera Rdgez., Jose Luis Garcia-Abadillo) als quals s'afegirien Manolo Callau Aledón i Iñigo Saenz Arguedas (de Zumaia) Total 14 corredors per a representar el nostre club, amb l'unic objectiu de gaudir del viatge, de la bona companyia i dels paisatges de la cursa. Primera parada a l'àrea de servei de Monreal. Segona parada en Castejón (Navarra). Al voltant de les 13:30 arribabem a Vitoria i com era un poc pronter vam decidir primer anar a l'hotel, descarregar les maletes, allí s'uneix al grup Jose Mª Carrero i Patricia, i després anar a dinar al Rte. Lermanda, en un polígon industrial al costat de Vitoria. Molta varietat en el menú, bon menjar i be de preu. Després tornada a l'hotel, descansar un poc i a les 6 quedada per anar amb l'autobus al centre de Vitoria. A meitat passejada comença a ploure, cosa que ens fa modificar un poc els plans. El corredors anem a pel dorsal i a la xarrada tècnica i la resta a l'hotel. En la Fundación Estadio, recollim el dorsal i els tiquets per al dinar, saludem a tots els coneguts: Raúl Garcia, David López, Remi, Emili, Carlos Marquina, Sebas, Luis Alberto, a tota la colla de Mur i Castell,  Abelardo continua amb la busqueda d'equip per a l'eXXXprés i sembla que ho aconsegueix. Entrem a la reunió i després tornada a l'hotel per a sopar acompanyats per una fina pluja. Entrem al saló reservat per a nosaltres sols. EL menú: pasta amb diferents condiments, truita de credilla i fruita. Era bufet lliure i al principi va haver un poc de caso i nerviosisme al vore que s'acaba la pasta i els condiments. A poc a poc la cambrera va anar terient més pasta i mes condiments i després la truita de credilla. Al final tots ben contents amb el sopar. Mentrestant continuava plovent, cosa que per una banda fotia als que volien anar a pegar una volta i per l'altra als corredors que pensaven que com estaria el terreny i si continuaria plovet a l'endemà. Al final alguns es van anar a dormir, altres es van prender alguna cosa en la cafeteria i d'altres es van quedar xerrant en el pati central cobert de l'hotel ( vore foto de grup). Em desperte a les 3 del mati i veig que ja no plovia i semblava que estava escampant. Sona el despertador a les 7:15, ja que a les 7:30 els corrredors teniem preparat el desdijuni per a tindre temps de fer-nos la digsetió. Be, que dir del desdijuni, buffet lliure continental, millor dit jo diria mundial, moltissima varietat i tot el que vaig provar  boníssim, sobr tot les 5 pastetes de reposteria diferents que vaig provar.  Continuarà......

1. Eh Angel soc Alberto i volia donar-te les gracies per la magnifica organitzacio del viatge a Vitoria la veritat es que tot ha estat molt be, molt bon ambient i tant els menjars com el hotel han estat magnifics ara toca esperar fin l´altre, enorabona i gracies per tot

2. Hola Alberto gràcies. Ha sigut un plaer. Fins l'altra.